دانلود فیلم فینچ Finch 2021

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم فینچ Finch 2021

دانلود دوبله فارسی فیلم فینچ Finch 2021 با لینک مستقیم از تاینی موویزدانلود فیلم فینچ Finch 2021 با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم:فیلم فینچ به انگلیسی (Finch) یک فیلم بق

دانلود دوبله فارسی فیلم فینچ Finch 2021 با لینک مستقیم از تاینی موویزدانلود فیلم فینچ Finch 2021 با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم:فیلم فینچ به انگلیسی (Finch) یک فیلم بق

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم فینچ Finch 2021
خلاصه داستان :

دانلود دوبله فارسی فیلم فینچ Finch 2021 با لینک مستقیم از تاینی موویز
دانلود فیلم فینچ Finch 2021 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم فینچ به انگلیسی (Finch) یک فیلم بقای پسا آخرالزمانی آمریکایی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی میگل ساپوچنیک و نویسندگی کریگ لاک و ایور پاول است. در این فیلم تام هنکس به عنوان شخصیت اصلی در کنار کالب لندری جونز بازی می کند.

این فیلم در اکتبر 2017 به عنوان BIOS معرفی شد. فیلمبرداری در سراسر نیومکزیکو از فوریه تا مه 2019 انجام شد. پانزده سال از زمانی که یک شعله عظیم خورشیدی لایه اوزون را تخریب کرد می گذرد و سیاره زمین را به یک زمین بایر عمدتا غیرقابل سکونت تبدیل می کند که توسط رویدادهای شدید آب و هوایی ویران شده است. در حالی که توسط پرتوهای فرابنفش خورشید سوزانده می شود، دما را تا 150 درجه فارنهایت (66 درجه سانتیگراد؛ 339 کلوین) افزایش می دهد. یکی از معدود بازمانده ها، مهندس رباتیک، فینچ واینبرگ، با سگ خود گودیر و ربات کمکی دیویی در آزمایشگاه زیرزمینی سنت لوئیس که زمانی متعلق به شرکتی بود که قبل از فاجعه در آن کار می کرد، به تنهایی زندگی می کند. فینچ فقط برای جستجوی لوازم با پوشیدن لباس محافظ بیرون می رود.

فینچ در حال مرگ بر اثر یک بیماری نامعلوم (اگرچه فینچ در حال خواندن کتابی در مورد مسمومیت با تشعشعات دیده می شود)، در حال کار بر روی ایجاد یک همراه روبات انسان نما پیشرفته تر است تا از سگش پس از رفتن او مراقبت کند. فینچ مجموعه‌ای از دانش دایره‌المعارفی، از جمله کتابچه راهنمای آموزش و مراقبت از سگ‌ها را به او می‌دهد. با این حال، گودیر در ابتدا به ربات (که در نهایت نام جف را انتخاب می کند) اعتماد ندارد.

فینچ متوجه می شود که طوفان عظیمی در حال نزدیک شدن به سنت لوئیس است که مطمئناً منطقه را نابود می کند و او را می کشد. فینچ، جف، دیویی و گودیر در یک موتورخانه به شدت تغییر یافته به سمت سانفرانسیسکو حرکت کردند. به دلیل خروج عجولانه، جف تنها 72 درصد از داده های دایره المعارفی خود را دانلود کرد و ظرفیت ذهنی او نیاز به آموزش دارد. علیرغم بدتر شدن وضعیتش، فینچ سعی می کند به جف درس های ارزشمندی در مورد زندگی و نحوه محافظت از گودیر بیاموزد. رفتار کنجکاوانه جف هم فینچ را سرگرم می کند و هم ناامید می کند، اما ربات به آرامی ابتکار عمل بیشتری از خود نشان می دهد. چنانچه به فیلم های تام هنکس علاقمندید، میتوانید نسخه دوبله فارسی و همچنین نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم جذاب را با لینک مستقیم نیم بها از سایت تاینی موویز دانلود و تماشا کنید.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 431

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان