جنگی

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

جنگی

جنگی

جنگی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم عملیات سی ولف Operation Seawolf 2022
خلاصه داستان :

دانلود فیلم عملیات سی ولف با زیرنویس فارسی Operation Seawolf 2022
فیلم عملیات سی ولف ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی عملیات سی ولف (Operation Seawolf) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، معمایی، هیجان انگیز و جنگی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی استیون لوک (Steven Luke) است که توسط کمپانی‌های Schuetzle Company Productions و VMI Worldwide تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز استیون لوک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون فرانک گریلو، دولف لاندگرن، هیرام موری، وس ورثینگ، کودی فلوری، ادگار داماتیان، بیتس وایلدر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین فیلم عملیات سی ولف اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی Shout! Studios در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Shout! Factory در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

پیشنهاد:

اگر شما نیز جز طرفداران پر و پا قرص فیلم و سریال هستید بدون شک به یکی از ژانرها توجه ویژه ای داشته و از دیدن فیلم و سریال های یک سبک خاص بیشتر لذت می برید اگر علاقه مند به ژانر های ،معمایی، هیجان انگیزهستید و آن را دنبال می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم (ام کی اولترا MK Ultra 2022) را در لیست خود قرار دهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 567
دانلود فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی Tom Clancy’s Without Remorse 2021
خلاصه داستان :

دانلود دوبله فارسی فیلم تام کلنسی: بی وجدان Tom Clancys Without Remorse 2021 از سایت تاینی موویز
دانلود فیلم تام کلنسی: بی وجدان Tom Clancys Without Remorse 2021 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی تام کلنسیز بدون پشیمانی (Tom Clancy’s Without Remorse) فیلمی اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و جنگی به کارگردانی استفانو سولیما و نویسندگی تیلور شریدان است که در سال ۲۰۲۱ در سرویس ویدئویی آمازون پرایم منتشر شد، این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته تام کلنسی در سال ۱۹۹۳ و اسپین آف مجموعه فیلم‌های جک رایان ساخته شده است، در این فیلم مایکل بی جردن، جیمی بل، جودی ترنر اسمیت، لوک میچل، جک کسی، برت گلمن، کولمن دومینگو و گای پیرس از بازیگران اصلی این فیلم هستند، داستان کلی فیلم درباره یک سرباز برجسته نیروی دریایی آمریکا به‌نام جان کلی که شخصیتی برگرفته از کاراکتر جان کلارک که یکی از بهترین کاراکترهای جهان داستانی جک رایان نوشتهٔ تام کلنسی است، در حالی‌که به‌دنبال گرفتن برقراری عدالت برای قاتلان همسر باردارش است، یک توطئه بین‌المللی را کشف می‌کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 409
دانلود فیلم برترین تیرانداز: منطقه خطر Top Gunner: Danger Zone 2022
خلاصه داستان :

دانلود فیلم برترین تیرانداز: منطقه خطر Top Gunner: Danger Zone 2022
برترین تیرانداز: منطقه خطر ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی برترین تیرانداز: منطقه خطر (Top Gunner: Danger Zone) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی گلن میلر (Glenn Miller) است که توسط کمپانی The Asylum تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مارک گوتلیب به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون مایکل برودریک، جینا دایدون، الکس هرالد، دیوید توماس نیومن، جک پیرسون، توری ریچاردسون، آنا تلفر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 20 می سال 2022 میلادی توسط The Asylum در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم برترین تیرانداز: منطقه خطر پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه گردید؛ این فیلم برای داستان مهیج، بازی بازیگران، سکانس‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری و نحوه تدوین و تولید تحسین شد اما در مقابل برای فیلمنامه، جلوه‌های ویژه و همچنین نحوه کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت؛ در فیلم برترین تیرانداز: منطقه خطر می‌بینید یک گردان هوایی شامل هواپیماهای جنگنده مشکوک به جت‌های جنگنده ایالات متحده آمریکا، حمله می‌کنند؛ به زودی نبردی مرگبار میان آن‌ها آغاز می‌شود، نبردی که جان انسان‌ها را در زمین و آسمان تهدید خواهد کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 398
دانلود فیلم سگ شکاری Wolf Hound 2022
خلاصه داستان :

دانلود فیلم سگ شکاری با زیرنویس فارسی Wolf Hound 2022 WEB-DL
فیلم اکشن سگ شکاری ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی سگ شکاری یا ولف هاند (Wolf Hound) یک فیلم اکشن، ماجراجویی و جنگی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی مایکل بی چیت (Michael B. Chait) است که توسط کمپانی TMU Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل بی چیت و تیموتی ریچی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون جیمز ماسلو، ترور دونوان، جان ترک، مایکل وین فاستر، رونالد وودهد، تیلور نواک، مایکل پریش و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که براساس حوادثی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 3 ژوئن سال 2022 میلادی توسط کمپانی Lionsgate Home Entertainment در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Grindstone Entertainment Group در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم سگ شکاری پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه گردید؛ این فیلم برای نحوه فیلمبرداری، سکانس‌های اکشن و داستان مهیج تحسین شد اما در مقابل برای نحوه کارگردانی، بازی بازیگران و همچنین فضاسازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت؛ فیلم سگ شکاری یک حماسه هیجان انگیز در زمان جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده است و نشان می‌دهد که چگونه شجاعت یک مرد می‌تواند جهان را تغییر دهد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 322
دانلود فیلم کلاشینکف با دوبله فارسی Kalashnikov 2020
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم کلاشینکف با دوبله فارسی Kalashnikov 2020 WEB-DL
فیلم سینمایی کلاشینکف با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:

AK-47 (به روسی: Калашников، رومیزی: کلاشنیکف) یک فیلم بیوگرافیک روسی محصول 2020 است که درباره تجربیات میخائیل کلاشینکف، مخترع تفنگ تهاجمی AK-47 است.

النا دختر طراح و مشاور کنسرن کلاشینکف در این فیلم شرکت داشتند. کارگردان و تهیه کننده تصویر کنستانتین بوسلوف است، در این فیلم یوری بوریسوف، اولگا لرمن، آرتور اسمولیانیف و الدار کالیمولین ایفای نقش می کنند.

فیلم با سکانسی شروع می شود (که با فلاش بک های بعدی تکمیل شد) که در آن میخائیل کلاشنیکف، پسر کشاورز جوانی از آلتایی، مخفیانه روی یک تفنگ اسباب بازی کاربردی کار می کند. فیلم به سال 1941 تغییر می کند، در بحبوحه جنگ جهانی دوم، جایی که گروهبان ارشد کلاشینکف اکنون به عنوان فرمانده تانک در ارتش سرخ خدمت می کند. در جریان نبرد بریانسک، کلاشینکف هنگام بیرون آوردن یک اسلحه ضد تانک آلمانی به شدت مجروح می شود و او را از خط مقدم خارج می کنند. در حین انتقال به عقب، او و یکی از همراهانش با گروهی از سربازان آلمانی مواجه می‌شوند و او شاهد از کار افتادن مسلسل جدید همرزمانش در لحظه‌ای حساس به دلیل اشکال در طراحی مجله است. این الهام بخش او می شود تا از استعداد خود در اختراع برای طراحی یک سلاح خودکار جدید برای ارتش شوروی استفاده کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 292
دانلود فیلم پشت خط: فرار به دانکرک Behind the Line: Escape to Dunkirk
خلاصه داستان :

دانلود فیلم پشت خط: فرار به دانکرک Behind the Line: Escape to Dunkirk 2020
فیلم خارجی پشت خط: فرار به دانکرک با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی پشت خط: فـرار به دانکرک (Behind the Line: Escape to Dunkirk) فیلمی جنگی، اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان به کارگردانی بن مول است که توسط Picture Perfect منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز بن مول برعهده داشته و بازیگرانی چون سام گیتینز، جو ایگن، جنیفر مارتین، جوئل فیلیمور، کریس سیمونز، آنتونیو باستورف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 105

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان