ترسناک

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

ترسناک

ترسناک

ترسناک

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود سریال ۱۸۹۹ TV Series 1899 2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال 1899 با زیرنویس فارسی Eighteen Ninety-Nine 1899 2022
سریال ۱۸۹۹ محصول ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره سریال:
سریال ۱۸۹۹ (1899) که با عنوان (Eighteen Ninety-Nine) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه ترسناک، تاریخی، درام و رازآلود محصول کشورهای آمریکا و آلمان به کارگردانی باران بو اودار (Baran bo Odar) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Dark Ways و Netflix تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز باران بو اودار، جانجه فریز، کالین آبرت، امیل نیگارد آلبرتسن و جروم بوکان-نلسون به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون آنتون لسر، امیلی بیچام، آنورین بارنارد، ماتیلد اولیویر، آندریاس پیچمان، الکساندر ویلوم، لوکاس لینگگارد تونسن، ریچارد هوپ، میگل برناردو، کلارا روزاجر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 12 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا حضور پیدا کرد سپس در 17 نوامبر توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد؛ سریال 1899 تاکنون با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه شده است؛ این مجموعه برای طراحی صحنه، شخصیت‌پردازی‌ها، صداگذاری‌ها، فیلمنامه، داستان تاریخی معمایی، بازی خوب بازیگران، کارگردانی، جلوه‌های بصری، فضاسازی‌ها، نورپردازی و همچنین نحوه تدوین و تولید ستوده شد؛ مجموعه 1899 پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم Camerimage موفق شد نامزد دریافت جایزه Golden Frog برای بهترین سریال تلویزیونی شود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 664
دانلود سریال کلوپ نیمه شب The Midnight Club 2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال کلوپ نیمه شب با زیرنویس فارسی The Midnight Club 2022
سریال باشگاه نیمه شب ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره سریال:
سریال کلوپ نیمه شب یا باشگاه نیمه شب (The Midnight Club) یک مجموعه ترسناک، رازآلود، هیجان انگیز و درام محصول کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی مشترک اکسل کارولین، مایکل فیموناری، مایک فلانگان و ویت نگوین (Axelle Carolyn و Michael Fimognari و Mike Flanagan و Viet Nguyen) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Intrepid Pictures و Téléfilm Canada تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز مایک فلانگان، لیا فونگ و جولیا بیکنل براساس رمانی به همین نام نوشته کریستوفر پایک در سال 1994، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سامانتا اسلویان، زک گیلفورد، ایگبی ریگنی، هدر لانگنکمپ، مت بیدل، آنرا سیمون، روث کاد، آیا فوروکاوا، یوکی موریتا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

پیشنهاد:

اگر شما نیز جز طرفداران پر و پا قرص فیلم و سریال هستید بدون شک به یکی از ژانرها توجه ویژه ای داشته و از دیدن فیلم و سریال های یک سبک خاص بیشتر لذت می برید اگر علاقه مند به ژانر های کمدی، موزیک، انیمیشن هستید و آن را دنبال می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این سریال (Abominable and the Invisible City 2022) را در لیست خود قرار دهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 566
دانلود سریال چاکی Chucky TV Series 2021
خلاصه داستان :

دانلود سریال چاکی فصل اول و دوم با دوبله فارسی Chucky 2021-2022 WEB-DL
سریال چاکی فصل ۱ و ۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره سریال:
سریال چاکی یا عروسک قاتل (Chucky) سریالی ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود محصول کشور آمریکا به کارگردانی دن مانچینی است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2021 و فصل دوم ان هم در 10 قسمت در سال 2022 توسط سه کمپانی David Kirschner Productions و Eat the Cat و NBCUniversal Content Studios تولید و منتشر شد و هنرمندانی چون اریک بک، پیتر ای. چیواکو، تونی گاردنر، پاملا ایوتا، استیو نیوبورن، گورد رابرتسون، کریستین الیز، دیوید کلاسمیت، جانا پک، الکس وینسنت، ماریسا مک اینتایر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 12 اکتبر سال 2021 میلادی توسط شبکه Syfy در کشور آمریکا پخش خواهد شد؛ جالب است بدانید این سریال دنباله هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های چاکی به نام Cult of Chucky، محصول سال 2017 محسوب میشود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 558
دانلود سریال از مردگان متحرک بترسید Fear the Walking Dead
خلاصه داستان :

سریال از مردگان متحرک بترسید با زیرنویس فارسی Fear the Walking Dead 2015-2021
از مردگان متحرک بترسید فصل 1 تا 7 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فصل هفتم قسمت 13 اضافه شد

 

درباره سریال:

سریال ترس از مردگان متحرک (به انگلیسی: Fear the Walking Dead) یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسون برای AMC ساخته شده است. این یک اسپین آف برای The Walking Dead است که بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام توسط کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. سه فصل اول به عنوان یک پیش درآمد، تمرکز بر خانواده ای ترکیبی است که شروع آخرالزمان زامبی ها را تجربه می کنند. فصل‌های بعدی همزمان با سریال اصلی اجرا می‌شوند و مورگان جونز (لنی جیمز) از The Walking Dead وارد سریال می‌شود.

این مجموعه شامل گروه بازیگران بزرگی است که در اصل توسط کیم دیکنز در نقش مدیسون کلارک، کلیف کورتیس در نقش تراویس ماناوا، فرانک دیلن در نقش نیک کلارک و آلیشیا دبنام کری در نقش آلیشیا کلارک هدایت می‌شوند. دیگر سریال‌های ثابت شامل کلمن دومینگو، الیزابت رودریگز، مرسدس میسون، گرت دیلاهانت، دانای گارسیا، آستین آملیو، دانیل شارمن، جنا الفمن، دیتون کالی، مگی گریس و روبن بلیدز هستند.

Fear the Walking Dead برای اولین بار در 23 آگوست 2015 پخش شد. فصل هفتم فعلی در 17 اکتبر 2021 پخش شد. اندرو چمبلیس و ایان گلدبرگ از فصل چهارم به عنوان مجریان برنامه حضور دارند و از سه فصل اول جانشین اریکسون شدند. در دسامبر 2021، این سریال برای فصل هشتم تمدید شد. فیلمبرداری سریال که در ابتدا در لس آنجلس جریان داشت، در لس آنجلس، تگزاس، ونکوور، کانادا و مکزیک انجام شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 101

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان