علمی تخیلی

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

علمی تخیلی

علمی تخیلی

علمی تخیلی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود سریال دیدن See 2019-2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال دیدن با دوبله فارسی See TV Series 2019-2022 WEB-DL
سریال دیدن فصل 1 تا 3 با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره سریال:
سریال خارجی دیدن یا نگاه (See) سریالی درام و علمی تخیلی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در اپل تی‌وی پلاس آغاز شد و بازیگرانی چون جیسون موموا، هرا هیلمار، نستا کوپر، سیلویا هوکس، الفری وودارد، موژان آریا، کریستیان کامارگو و آرچی مادکوه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فصل اول مجموعه از ۱ نوامبر ۲۰۱۹، به تعداد هشت قسمت پخش شد؛ در اوایل قرن ۲۱ کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد، ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده ماندند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شدند بعد کوری به‌صورت مورثی انتقال پیدا می‌کند چند قرن پس از این رویداد انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌ اند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 532
دانلود سریال برای تمام بشریت For All Mankind 2019-2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال برای تمام بشریت با زیرنویس فارسی For All Mankind 2019-2022
سریال برای تمام بشریت فصل ۱ تا ۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

قسمت 01 از فصل سوم با زیرنویس فارسی قرار گرفت

درباره سریال:
سریال برای تمام بشریت (For All Mankind) یک مجموعه درام، فانتزی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک میرا منون، سرجیو میمیکا-گزان، اندرو استانتون و آلن کولتر است که توسط دو کمپانی Sony Pictures Television و Tall Ship Productions در قالب 3 فصل طی سال‌های 2019 تا 2022 میلادی، تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز رونالد دی. مور و بن ندیوی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون یوئل کینامان، مایکل دورمن، جودی بالفور، رن اشمیت، سارا جونز، شانتل ونسانتن، کریس باوئر، نوا هارپستر، مایکل دورمن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 1 نوامبر سال 2019 میلادی از شبکه +Apple TV در کشور آمریکا آغاز شد و تا سال 2022 نیز در قالب 3 فصل ادامه پیدا کرد؛ این مجموعه در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی نیز منتشر گردید؛ جالب است بدانید سریال برای تمام بشریت پس از پخش نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبان دریافت کرده است به طوری که اغلب آن‌ها اجراها، جلوه‌های ویژه، موضوع، فیلمنامه، طراحی لباس، فضاسازی‌ها، نحوه تدوین و تولید و همچنین نحوه کارگردانی آن را تحسین کردند؛ سریال برای تمام بشریت پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 3 جایزه از جمله جایزه بهترین سریال فانتزی و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 10 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین سریال درام، بهترین نویسندگی و بهترین سریال علمی تخیلی اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 392
دانلود سریال صد ۱۰۰ با دوبله فارسی The 100 TV Series
خلاصه داستان :

دانلود رایگان سریال صد ۱۰۰ با دوبله فارسی The 100 TV Series 2014-2019
سریال صد ۱۰۰ به صورت کامل با کیفیت 1080p & 720p & 480p

همه فصل های سریال اضافه شد

 

درباره سریال:
The 100 (تلفظ صد ) یک مجموعه تلویزیونی درام علمی تخیلی پساآخرالزمانی آمریکایی است که در ۱۹ مارس ۲۰۱۴ از شبکه CW پخش شد و در 30 سپتامبر 2020 به پایان رسید. این سریال توسط جیسون روتنبرگ ساخته شده است و بر اساس جوانی ساخته شده است. مجموعه رمان بزرگسالان به همین نام اثر کاس مورگان. 100 بازماندگان پس از آخرالزمان را از یک زیستگاه فضایی به نام کشتی دنبال می کند که تقریبا یک قرن پس از یک آخرالزمان ویرانگر هسته ای به زمین بازمی گردند. اولین افرادی که به زمین فرستاده شدند گروهی از نوجوانان بزهکار هستند که با نوادگان بازماندگان فاجعه هسته ای روی زمین مواجه می شوند.

شخصیت های اصلی زندانیان نوجوان عبارتند از کلارک گریفین (الیزا تیلور)، فین کالینز (توماس مک دانل)، بلامی بلیک (باب مورلی)، اکتاویا بلیک (ماری آوگروپولوس)، جاسپر جردن (دوون بوستیک)، مونتی گرین (کریستوفر لارکین)، ریون. ریس (لیندسی مورگان) و جان مورفی (ریچارد هارمون). دیگر شخصیت‌های اصلی عبارتند از مادر کلارک، دکتر ابی گریفین (پیج تورکو)، مارکوس کین (هنری ایان کوزیک)، و صدراعظم تلونیوس جاها (آیزایا واشنگتن)، که همگی اعضای شورای کشتی هستند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 116
دانلود سریال وست ورلد Westworld TV Series
خلاصه داستان :

دانلود سریال وست ورلد با دوبله فارسی Westworld TV Series 2016-2021
سریال وست‌ورلد فصل اول تا سوم با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فصل سوم قسمت هشتم پایانی اضافه شد

درباره سریال:

سریال وست ورلد یا (Westworld) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی دیستوپیایی آمریکایی، نئو وسترن است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است. این فیلم که توسط HBO تولید و پخش شد، بر اساس فیلمی به همین نام در سال 1973 (به نویسندگی و کارگردانی مایکل کرایتون) و تا حدی دنباله فیلم در سال 1976، دنیای آینده، ساخته شده است. داستان در Westworld آغاز می‌شود، یک شهربازی خیالی و با تکنولوژی پیشرفته با مضمون غرب وحشی که توسط «میزبان‌های اندروید» پر شده است. این پارک به مهمانان پردرآمدی که ممکن است وحشیانه‌ترین خیال‌پردازی‌های خود را در پارک بدون ترس از انتقام میزبانان انجام دهند، خدمات می‌دهد، زیرا برنامه‌هایشان از آسیب رساندن به انسان‌ها جلوگیری می‌کنند. بعداً، در فصل سوم، فضای سریال به دنیای واقعی گسترش می‌یابد، در اواسط قرن بیست و یکم، جایی که زندگی مردم توسط هوش مصنوعی قدرتمندی به نام Rehoboam هدایت و کنترل می‌شود.

نولان و جوی به همراه جی جی آبرامز، جری واینتراب و برایان بورک به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. فصل اول شامل 10 قسمت بود که بین 2 اکتبر و 4 دسامبر 2016 پخش شد. HBO سریال را در نوامبر 2016 تمدید کرد: فصل دوم 10 قسمتی از 22 آوریل تا 24 ژوئن 2018 پخش شد. فصل سوم هشت قسمتی اولین بار در تاریخ پخش شد. 15 مارس 2020 و در 3 مه 2020 به پایان رسید. در آوریل 2020، HBO سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد که قرار است در 26 ژوئن 2022 پخش شود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 115
دانلود سریال از مردگان متحرک بترسید Fear the Walking Dead
خلاصه داستان :

سریال از مردگان متحرک بترسید با زیرنویس فارسی Fear the Walking Dead 2015-2021
از مردگان متحرک بترسید فصل 1 تا 7 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فصل هفتم قسمت 13 اضافه شد

 

درباره سریال:

سریال ترس از مردگان متحرک (به انگلیسی: Fear the Walking Dead) یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسون برای AMC ساخته شده است. این یک اسپین آف برای The Walking Dead است که بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام توسط کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. سه فصل اول به عنوان یک پیش درآمد، تمرکز بر خانواده ای ترکیبی است که شروع آخرالزمان زامبی ها را تجربه می کنند. فصل‌های بعدی همزمان با سریال اصلی اجرا می‌شوند و مورگان جونز (لنی جیمز) از The Walking Dead وارد سریال می‌شود.

این مجموعه شامل گروه بازیگران بزرگی است که در اصل توسط کیم دیکنز در نقش مدیسون کلارک، کلیف کورتیس در نقش تراویس ماناوا، فرانک دیلن در نقش نیک کلارک و آلیشیا دبنام کری در نقش آلیشیا کلارک هدایت می‌شوند. دیگر سریال‌های ثابت شامل کلمن دومینگو، الیزابت رودریگز، مرسدس میسون، گرت دیلاهانت، دانای گارسیا، آستین آملیو، دانیل شارمن، جنا الفمن، دیتون کالی، مگی گریس و روبن بلیدز هستند.

Fear the Walking Dead برای اولین بار در 23 آگوست 2015 پخش شد. فصل هفتم فعلی در 17 اکتبر 2021 پخش شد. اندرو چمبلیس و ایان گلدبرگ از فصل چهارم به عنوان مجریان برنامه حضور دارند و از سه فصل اول جانشین اریکسون شدند. در دسامبر 2021، این سریال برای فصل هشتم تمدید شد. فیلمبرداری سریال که در ابتدا در لس آنجلس جریان داشت، در لس آنجلس، تگزاس، ونکوور، کانادا و مکزیک انجام شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 101
دانلود سریال دختران درخشان Shining Girls 2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال دختران درخشان با زیرنویس فارسی Shining Girls 2022

دختران درخشان ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام: دختران درخشان – Shining Girls | ژانر: جنایی، درام، معمایی، تخیلی | انتشار: 2022

زبان: انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | تعداد قسمت‌‌: 8 اپیزود (فصل اول)

فرمت: MKV | محصول شبکه +Apple TV | امتیاز: 6.3 از 10

خلاصه داستان:
در سریال دختران درخشان Shining Girls 2022 خواهید دید سال‌ها از یک حمله وحشیانه که کِربی (با بازی الیزابت ماس) را در واقعیتی دائما در حال تغییر قرار داد، می‌گذرد. حال کربی متوجه می‌شود قتلی که اخیرا رخ داده است با حمله به او مرتبط می‌باشد. اکنون او با یک خبرنگار کهنه‌کار همکاری می‌کند تا وضعیت همیشه در حال تغییر خود را درک کرده و با گذشته‌اش مقابله کند اما…

توضیحات / دانلود گزارش کد : 76

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان