دانلود بازی Forza Horizon 4 STEAM – v1.476.400.0 برای کامپیوتر

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود بازی Forza Horizon 4 STEAM – v1.476.400.0 برای کامپیوتر

در بازی Forza Horizon 4 همانند همیشه در فستیوال مسابقات ماشین سواری هورایزن شرکت می‌کنیم. این بار فستیوال مسابقات هورایزن در بریتانیا برگزار می‌شود و انتظار داشتیم با محیطی کاملا متفاوت از ا

در بازی Forza Horizon 4 همانند همیشه در فستیوال مسابقات ماشین سواری هورایزن شرکت می‌کنیم. این بار فستیوال مسابقات هورایزن در بریتانیا برگزار می‌شود و انتظار داشتیم با محیطی کاملا متفاوت از ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود بازی Forza Horizon 4 STEAM – v1.476.400.0 برای کامپیوتر
خلاصه داستان :

در بازی Forza Horizon 4 همانند همیشه در فستیوال مسابقات ماشین سواری هورایزن شرکت می‌کنیم. این بار فستیوال مسابقات هورایزن در بریتانیا برگزار می‌شود و انتظار داشتیم با محیطی کاملا متفاوت از استرالیا در نسخه قبلی رو به رو شویم. اما راستش را بخواهید، بازی از این نظر فرق فاحشی نسبت به قبل نداشته است. باز هم یک سری شهر کوچک روی نقشه، یک سری مزارع، منطقه‌ای جنگلی، منطقه‌های کوهستانی و غیره، شباهت غیر قابل انکاری با آن چه در Forza Horizon 3 دیدیم دارند. البته این حرف به معنای کپی پیستی زشت از نقشه فورتزا هورایزن ۳ نیست، بلکه این قسمت حال و هوای خودش را دارد. خانه‌های سنتی و مدرن انگلیسی، وجود آثار تاریخی و مناظری بکر، به خودی خود توانسته‌اند راه‌شان را از نسخه قبل جدا کنند، اما در کل اگر نقشه دو نسخه آخر را کنار هم قرار دهیم، با خود می‌گوییم چه بهتر می‌شد اگر پلی‌گراند به جای بریتانیا، سراغ منطقه‌ای دیگر مانند ژاپن می‌رفت.

Forza Horizon 4 v1.470.573.0 Steam Version PC-InsaneRamZes

آپدیت بازی به Update v1.476.400.0 برای ریلیز استیم اضافه شد

فستیوال هورایزن در نسخه چهارم این بار به جای این‌که تنها در یک فصل انجام شود، در چهار فصل مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام به معنای واقعی کلمه حال و هوای خود را دارند. وقتی از حال و هوا صحبت می‌کنیم، منظور فقط تغییر رنگ فصل‌ها نیست، بلکه نقشه بازی، از جاده‌‌های آسفالت و خاکی گرفته تا تک تک جزییات درختان و ساختمان‌ها، کاملا با تغییر فصل لباسی تازه به تن می‌کنند و مستقیما روی گیم‌پلی بازی هم تاثیر می‌گذارند. تغییر فصل‌ها، در بازی آن قدر تاثیرگذار بودند که به راحتی توانستم از مشکل تکراری بودن نقشه چشم پوشی کنم. البته این یک چشم پوشی ساده نبود، بلکه از آن جایی که این تغییر فصل‌ها هر کدام تجربه‌ای کاملا متفاوت به من ارایه دادند، تفکر من نسبت شباهت نقشه نسبت به نسخه قبل را از ذهنم پاک کرد.

بازی Forza Horizon 4 شامل بیش از ۴۵۰ ماشین می‌شود؛ ۴۵۰ ماشین لایسنس شده با جزییات فنی و ظاهری کاملا دقیق که برای هر ماشین دوستی می‌تواند به اندازه یک بازی شبیه‌ساز رانندگی جذاب ظاهر شوند. این حرف به این دلیل است که شما با یک بازی مانند Need For Speed یا دیگر بازی‌های آرکید طرف نیستید که ماشین‌ها فقط به سرعت یا شتاب خلاصه شوند. هر یک از ماشین‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را بسته به نوع آب و هوا یا زمینی که روی آن جولان می‌دهند به شما ارایه دهند. هنگامی که در یک روز آفتابی هیولاهایی مانند بوگاتی و لامبورگینی به راحتی می‌توانند آسفالت پشت سر خود را با موتور سرسام‌آور خود خود از جا بکنند، وقتی فراری و پاگانی می‌توانند روی جاده‌های صاف حریفان خود را از دید محو کنند، اما به راحتی ممکن است در فصل پاییز و جاده‌های گِلی کم بیاورند.

اینجا است که پای ماشین‌های رالی کلاسیک یا مانستر رالی مانند فورد یا هونیگان باز می‌شود که برای در نوردیدن گل و لای سر از پا نمی‌شناسند. زمانی که برخی ماشین‌ها برای بالا رفتن از یک تپه به زانو در می‌آیند، شما با غول‌هایی مثل لوکال موتورز، تویتا Hilux، بنز G 65 AMG یا لندرور جوری از کوه بالا می‌روید که انگار آن‌ها حکم‌فرمای بی‌چون و چرای پستی و بلندی‌ها هستند. تک تک ماشین‌ها نسبت به توانایی فنی و قدرتشان می‌توانند در مسابقات و جاده‌های مختلف عملکردی متفاوت داشته باشند.

ویژگی‌های نسخه فشرده DODI:

  • بر اساس ریلیز رسمی استیم بازی توسط HOODLUM تحت عنوان Forza Horizon 4-HOODLUM فشرده سازی شده است.
  • بعد از نصب بازی، در فولدر _Cracks می‌توانید کرک آنلاین بازی و کرک آفلاین HOODLUM را داشته باشید.
  • تمامی بسته‌های الحاقی منتشرشده برای باندل آلتیمیت ادیشن، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده‌اند (دقیقا مانند نسخه HOODLUM و فیت گرل).
  • فایل انتخابی ویدیوهای بازی با کیفیت اولترا اچ دی ۴K UHD به‌صورت جداگانه قابل دریافت است. دقت کنید که دانلود این فایل الزامی نیست.
  • حجم ریپک از حداقل ۴۷٫۸گیگابایت می‌باشد که پس از نصب، به حداکثر ۹۵گیگابایت (در صورت نصب فایل انتخابی و تمامی زبان‌ها) خواهد رسید.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲۰ الی ۶۰دقیقه خواهد بود.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی فایل‌ها می‌باشند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی استیم بازی توسط HOODLUM تحت عنوان Forza Horizon 4-HOODLUM فشرده سازی شده است.
  • ورژن بازی v1.465.282.0 Steam می‌باشد. تمامی ۶۱عدد بسته الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده‌اند (دقیقا مشابه با نسخه DODI و HOODLUM).
  • کرک آنلاین بازی در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. آموزش استفاده از این کرک در بخش راهنمای نصب همین مطلب می‌باشد.
  • ویدیوهای بازی با کیفیت ۱۰۸۰p در محتوای دانلودی شما لحاظ شده است. چنان‌چه تمایل به دریافت ویدیوهای بازی با کیفیت ۴K دارید، می‌توانید آن را به صورت جداگانه دریافت کنید. ویدیو مقدماتی بخش مالتی‌پلیر در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۸۹٫۶گیگابایت به حداقل ۴۵٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳۵دقیقه الی ۲ساعت خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۹۶٫۸گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان‌ها و فایل‌های انتخابی) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. اگر نسخه جدید InsaneRamZes را دانلود کرده اید، این نسخه نیازی به نصب ندارد و فول آنلاک است. تنها کافیست به گام چهارم بروید.

4) اگر نسخه FitGirl یا DODI را دانلود کرده اید، کرک بازی به صورت اتومات برای شما نصب می شود. اگر نسخه جدید InsaneRamZes را دانلود کرده اید، لطفا به پوشه Crack در فولدر بازی خود مراجعه کنید و یکی از دو کرک HOODLUM یا GOLDBERG را بر روی فولدر بازی خود یعنی پوشه ForzaHorizon4 اعمال کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————–

آموزش رفع مشکل اجرای بازی بعد از فصل پاییز توسط amir:

کسایی که این بازی رو نصب کردن و بعد از شروع فصل پاییز یا بعد از گذاشتن سیو بازی کرش میکنه راه حلش اینه. باید بعد از شروع فصل پاییز یا گذاشتن سیو به منو رفته و سربرگ horizon life رو برنید سپس قسمت پایینش یه گزینه داره به نام return to solo یا همچین چیزیه بزنید بعد دیگه بازیتون کرش نمیکنه.یادتون باشه هر وقت بازی از شما سوال کرد گزینه solo رو بزنید وگرنه کرش میکنه.من این کار رو کردم مشکلم حل شد.اگر میشه اینو پین کنید چون خیلیا این مشکلو توی نسخه استیم دارن

———————–

آموزش نصب آپدیت جامع بازی به v1.473.411 برای نسخه‌های استیم:

1) ابتدای بازی خود را دانلود کرده و نصب کنید. نسخه آن مهم نیست چراکه این آپدیت بر روی تمامی نسخه‌های بازی تحت کلاینت استیم قابل نصب است.

2) آپدیت جداگانه را دانلود کرده و اکسترکت کنید. محتوای درون پوشه Update را کپی کرده و در فولدر بازی خود قرار بدهید.

3) وارد پوشه Crack بشوید. چندین مدل کرک پیش روی شماست. البته کرک آنلاین توسط OnlineFiX نیز وجود دارد. بنا به دلخواه خود محتوای درون یکی از کرک ها را کپی کرده و بر روی بازی خود اعمال کنید تا بازی شما کرک شود.

4) بازی را می توانید اجرا کنید.

———————–

هشدار مهم برای کاربران سری LTSC ویندوز 10:

چنان‌چه از ویندوز 10 سری LTSC استفاده می‌کنید، لطفا نرم‌افزارهای Xbox و Microsoft Store را بر روی ویندوز خود ابتدا نصب کنید و سپس اقدام به اجرای بازی نمایید.

———————–

سئوالات متداول درباره نسخه استیم:

سئوال اول) آیا این نسخه بر روی تمامی ورژن‌های ویندوز 10 قابل نصب است؟

بله! دیگر محدودیتی در کار نیست و هر ورژنی از ویندوز 10 را دارید، می‌توانید این بازی را اجرا کنید. فقط باید ویندوز شما آپدیت باشد. توصیه ما استفاده از ویندوزهای Enterprise یا Pro می‌باشد. پس دیگر نگران اجرای بازی در 20H2 یا سایر ورژن‌های ویندوز 10 نباشید.

سئوال دوم) آیا نصب راحت است؟ دیگر داستان‌ها و سختی‌های نصب قبلی را ندارد؟

بله! نصب بازی همانند سایر بازی‌های رایج تحت کلاینت استیم می‌باشد که تنها کافیست بعد از نصب بازی، محتوای درون پوشه کرک را کپی و جایگزین کنید.

سئوال سوم) آیا می‌توانم نسخه‌های قبلی که تحت ویندوز استور بوده‌اند را با کرک HOODLUM / GOLDBERG استفاده کنم؟

خیر! متاسفانه چنین امکانی نیست. برای استفاده از این کرک معتبر و آسان، نیاز است تا دیتای استیم بازی را دانلود و نصب کنید. بدین منظور تمامی نسخه‌های قدیمی هیچ کاربردی برای این نسخه ندارند.

اطلاعات فایل
توضیحات / دانلود گزارش کد : 298

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان