دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020

دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با لینک مستقیم از تاینی موویزدانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p     درباره فیلم: فیلم من خ

دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با لینک مستقیم از تاینی موویزدانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p     درباره فیلم: فیلم من خ

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020
خلاصه داستان :

دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با لینک مستقیم از تاینی موویز
دانلود فیلم من خیلی مراقبم I Care a Lot 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

 

درباره فیلم:

فیلم من خیلی مراقبم به اینگلیسی (I Care a Lot) یک فیلم کمدی سیاه و طنز آمریکایی محصول 2020 به نویسندگی و کارگردانی جی بلیکسون است. در این فیلم روزاموند پایک، پیتر دینکلیج، ایزا گونزالس، کریس مسینا، میکون بلر، آلیشیا ویت و دامیان یانگ به همراه آیزیا ویتلاک جونیور و دایان ویست به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره یک زن کلاهبرداری است که به عنوان یک قیم منصوب از سوی دادگاه امرار معاش می کند و دارایی های افراد مسن آسیب پذیر از جمله مادر یک گانگستر خطرناک را تصاحب می کند.

مارلا گریسون یک هنرمند کلاهبردار است که با متقاعد کردن سیستم قانونی برای اعطای قیمومیت او بر بزرگانی که وانمود می کند نمی توانند از خودشان مراقبت کنند، امرار معاش می کند. او آنها را در یک مرکز زندگی کمکی قرار می دهد، جایی که آرام می گیرند و ارتباط خود را با دنیای بیرون از دست می دهند. او خانه ها و دارایی های آنها را می فروشد و درآمد حاصل از آن را به جیب می زند. او و دادگاه از دسترسی مردی به نام فلدستروم به مادرش پس از اینکه تلاش می‌کند به زور به مرکز زندگی کمک‌رسانی وارد شود، منع می‌کنند. بعداً او را در بیرون دادگاه تهدید کرد و گفت که امیدوار است او کشته شود.

دکتر کارن آموس مارلا را در مورد یک مورد احتمالی مطلع می کند، یک بازنشسته ثروتمند بدون شریک ظاهری یا خانواده نزدیک به نام جنیفر پترسون. یک قاضی پس از اینکه مارلا و دکتر آموس به دروغ شهادت دادند که جنیفر از زوال عقل، سردرگمی و از دست دادن تحرک رنج می برد، قیم منصوب می کند. مارلا جنیفر را به زندگی کمکی منتقل می کند و بلافاصله مشغول فروش مبلمان، ماشین و خانه جنیفر می شود. مارلا در حین جستجوی دارایی‌های جنیفر، کلید یک صندوق امانات را کشف می‌کند و متوجه می‌شود که یک ساعت، شمش‌های طلا، اسکناس‌های بانکی و الماس‌های پنهان و گشاد وجود دارد که آنها را می‌گیرد و پنهان می‌کند. نسخه دوبله فارسی با مصرف اینترنت تمام بها و هم چنین زبان اصلی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت تاینی موویز دانلود کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 434

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان