افزونه MemberPress | افزونه سیستم عضویت و مدیریت کاربران وردپرس

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

افزونه MemberPress | افزونه سیستم عضویت و مدیریت کاربران وردپرس

افزونه MemberPress یک افزونه کاربری برای وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم حرفه ای عضویت و ورود در سایت خود ایجاد و مدیریت کاملی روی کاربران خود داشته باشید. این 

افزونه MemberPress یک افزونه کاربری برای وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم حرفه ای عضویت و ورود در سایت خود ایجاد و مدیریت کاملی روی کاربران خود داشته باشید. این 

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
افزونه MemberPress | افزونه سیستم عضویت و مدیریت کاربران وردپرس
خلاصه داستان :

افزونه MemberPress یک افزونه کاربری برای وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم حرفه ای عضویت و ورود در سایت خود ایجاد و مدیریت کاملی روی کاربران خود داشته باشید. این افزونه سیستم عضویت و مدیریت کاربران وردپرس این امکان را برای شما فراهم می کند تا دسترسی به صفحات مختلف سایت را برای کاربران محدود کنید. همچنین با افزونه ممبرپرس می توانید عضویت های مختلفی را در سایت ایجاد و برای هرکدام قیمت های مختلفی در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و ویژگی های این افزونه آشنا کنیم.

ویژگی های افزونه MemberPress

– دوره های آنلاین

اگر شما مهارتی دارید، می توانید آن را در قالب یک دوره آنلاین به فروش برسانید و کسب درآمد کنید. در واقع؛ افزونه MemberPress با انواع پلتفرم های ساخت دوره های آنلاین به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید به سادگی انواع دوره ها را ایجاد و کسب درآمد کنید

– ساخت کوپن

با قابلیت کوپن و تخفیف می توانید مشتریان خود را حفظ و فروش بیشتری کسب کنید. شما قادر هستید هر تعداد که می خواهید کوپن ایجاد کنید و برای آنها تاریخ انقضاء و تعداد استفاده در نظر بگیرید.

– صفحات قیمت گذاری

افزونه ممبرپرس به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانش کدنویسی و با استفاده از قالب های از پیش طراحی شده انواع صفحات قیمت گذاری پویا و با تبدیل بالا را تنها در چند دقیقه ایجاد کنید.

– افزونه وابسته وردپرس

از Easy Affiliate برای ایجاد یک تیم فروش بدون حقوق استفاده نمائید. موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی برای مشاغل آنلاین جدید.

– پشتیبانی از درگاه های پرداخت

به هیچ عنوان فروش خود را از دست ندهید. این افزونه از انواع درگاه های آنلاین پشتیبانی می کند که مشتریان می توانند بدون هیچ گونه مشکلی خرید های خود را انجام دهند.

 

امکانات افزونه MemberPress

1- قدرتمند و آسان برای استفاده

افزونه ممبرپرس بهترین گزینه برای راه اندازی عضویت حرفه ای در سایت می باشد. این افزونه هر آنچه را که برای کسب درآمد از وردپرس نیاز دارید را بدون نیاز به دانش کدنویسی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید اشتراک ها و عضویت ها را با اطمینان ایجاد، مدیریت و پیگیری کنید.

2- ایجاد و فروش انواع دوره های آموزشی

این افزونه با ویژگی های قدرتمند LMS که ساخت و فروش دوره های آنلاین را بسیار ساده کرده، همراه است. همچنین این پلاگین دارای سازنده دوره آموزشی به صورت کشیدن و رها کردن می باشد که شما می توانید خیلی ساده و در کمترین زمان ممکن انواع دوره ها را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد و مدیریت کنید.

3- پشتیبانی از انواع قالب های وردپرس

افزونه سیستم عضویت و مدیریت کاربران وردپرس MemberPress با اکثر قالب های وردپرس به خوبی کار می کند و در هر قالبی به صورت ریسپانسیو به کاربران نمایش داده می شود.

4- دریافت هزینه از مشتریان

شما می توانید محصولات دیجیتالی خود را به صورت پولی ارائه دهید تا کاربران پس از پرداخت هزینه به فایل آنها دسترسی پیدا کنند.

جمع بندی

افزونه ممبرپرس به شما این امکان را می ‌دهد تا سایت ‌های عضویت وردپرس شگفت ‌انگیزی طراحی کنید، کارت‌های اعتباری را به‌ طور امن بپذیرید، دوره‌های آنلاین خود را به فروش برسانید و همچنین مدیریت کنید که چه کسانی می توانند محتوای سایت شما را مشاهده کنند و چه کسانی حق مشاهده محتوا را ندارند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 394

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان