افزونه Next Addons Pro for Elementor | افزودنی صفحه ساز المنتور

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

افزونه Next Addons Pro for Elementor | افزودنی صفحه ساز المنتور

افزونه Next Addons Pro for Elementor یک افزودنی صفحه ساز المنتور می باشد که با استفاده از ویجت های قدرتمند آن می توانید انواع وب سایت های خلاقانه را طراحی کنید. افزونه المنتور Next

افزونه Next Addons Pro for Elementor یک افزودنی صفحه ساز المنتور می باشد که با استفاده از ویجت های قدرتمند آن می توانید انواع وب سایت های خلاقانه را طراحی کنید. افزونه المنتور Next

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
افزونه Next Addons Pro for Elementor | افزودنی صفحه ساز المنتور
خلاصه داستان :

افزونه Next Addons Pro for Elementor یک افزودنی صفحه ساز المنتور می باشد که با استفاده از ویجت های قدرتمند آن می توانید انواع وب سایت های خلاقانه را طراحی کنید. افزونه المنتور Next Addons Pro گزینه های سفارشی سازی همه کاره را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن آنمی توانید هرنوع سایتی را طراحی کنید. با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و ویژگی های بیشتر این افزونه آشنا کنیم.

بررسی افزونه Next Addons Pro for Elementor
همانطور که می دانید افزونه صفحه ساز المنتور یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین افزونه های وردپرس است که با استفاده از آن می توانید بخش های مختلف وب سایت وردپرسی خود را به دلخواه و در کمترین زمان ممکن سفارشی کنید. در واقع؛ المنتور پلاگین صفحه ساز وردپرس است که تجربه طراحی وب سایت بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. هر کسی می تواند تنها با کشیدن و رها کردن المان ها یک وب سایت شگفت انگیز را برای خود بدون نیاز به دانش کدنویسی طراحی کند. با این حال المنتور دارای انواع افزودنی هایی می باشد که با استفاده از آنها می توانید امکانات این صفحه ساز را گسترش دهید که یکی از بهترین آنها، افزونه Next Addons Pro for Elementor می باشد.

افزونه المنتور Next Addons Pro یکی از افزودنی های قدرتمند المنتور است که ویجت هایی را در اختیار شما قرار می دهید که با کمک آنها می توانید وب سایتی خلاقانه طراحی کنید. همچنین این پلاگین دارای سازنده سربرگ و پاورقی می باشد که می توانید یک طرح دلخواه را به عنوان سربرگ یا فوتر تنظیم نمائید. علاوه بر آن شما قادر هستید در تصاویر سایت از شکل ‌های سفارشی فوق ‌العاده‌ای حهت جذابیت آنها استفاده کنید. به طور کلی؛ این افزودنی المنتور بیش از 20 ویژگی منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

چرا از افزونه Next Addons Pro for Elementor استفاده کنیم؟
– توابع دوستانه: این قابلیت باعث می شود که کاربر بتواند خیلی ساده هر آنچه را که می خواهد سفارشی کند.

– سفارشی سازی آسان: با استفاده از گزینه های مختلف سفارشی سازی شما می توانید سایت خود را جذاب تر کنید.

– بدون نیاز به دانش کدنویسی: بدون نیاز به دانش کدنویسی شما می توانید هربخش از سایت را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

– طرح های از پیش تعیین شده: با کمک طرح های از پیش ساخته شده و آماده می توانید در کمترین زمان ممکن هربخش را طراحی نمائید.

امکانات افزونه Next Addons Pro for Elementor
1- سربرگ و پاورقی ساز

ساخت سربرگ و پاورقی با استفاده ازافزونه المنتور Next Addons Pro بسیار ساده است. کافیست یک طرح با المنتور ایجاد و آن را به عنوان سربرگ یا پاورقی تنظیم کنید. همچنین می توانید از آن به عنوان یک بلوک سفارشی در وب سایت خود استفاده نمائید.

2- پوشش تصویر

با استفاده از قابلیت پوشش تصاویر ( Image Masking ) می توانید شکل ‌های سفارشی فوق‌ العاده‌ای را دریافت و آنها را در تصاویر وب ‌سایت خود اعمال نمائید.

3- افکت های بعدی

از افکت بعدی برای ایجاد انیمیشن های چشم نواز برای تمام ویجت عنصر و اعمال آن ها در عنصر محتوای خود با ترجمه، چرخش، کج کردن و مقیاس بندی استفاده کنید.

4- افکت پارالکس

با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند محتوای پس زمینه را با سرعتی متفاوت در حین پیمایش جابه جا کنند.

5- آیکون های سفارشی

افزونه Next Addons Pro for Elementor دارای بیش از 500 آیکون سفارشی و جذاب است که به کمک آنها می توانید بخش های مختلف سایت را برای کاربران خود جذاب تر کنید.

6- پیمایش بی نهابت صفحه

با کمک این قابلیت، نیازی نیست کاربران تک تک وارد صفحات بعدی شوند، بلکه تنها کافیست موس را به سمت پایین اسکرول کنند تا محتوا به آنها نمایش داده شود.

7- بیش از 200 قالب آماده

یکی دیگر از ویژگی های این افزودنی صفحه ساز المنتور، قالب های از پیش طراحی شده آن می باشد. این به کاربر کمک می کند تا قالب های آماده را مستقیماً از پنل ویرایش المنتور وارد کنند.

ویجت های افزونه Next Addons Pro for Elementor
آکاردئون
آکاردئون تصویر
دکمه
دکمه دوتایی
ساعات کاری
وبلاگ
فید وبلاگ
برگه وبلاگ
وبلاگ آجاکس
تایمر شمارش معکوس
فلیپ باکس
گالری
گالری اسلایدر
سرفصل
جعبه اطلاعات
جعبه تصویر
اسلایدر تصویر
مقایسه تصویر
منوی قیمت برگه
نمودار دایره ای
جدول قیمت
منوی قیمت
نوار پیشرفت
اشتراک شبکه های اجتماعی
گواهینامه
اعضای تیم
راهنمای ابزار
جعبه تبلیغاتی
فید اینستاگرام
پاپ آپ
عنوان متحرک
و…

 

جمع بندی

افزونه Next Addons Pro for Elementor از افزودنی های قدرتمند المنتور است که می توانید به کمک آن المان ها و ویژگی های صفحه ساز خود را گسترش دهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 376

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان