دانلود فصل سوم سریال خدمتکار Servant 2022

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فصل سوم سریال خدمتکار Servant 2022

دانلود دوبله فارسی  فصل 3 سریال خدمتکار Servant از سایت تاینی موویزدانلود سریال خدمتکار Servant با کیفیت 1080p & 720p & 480pقسمت آخر 10 از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت  

دانلود دوبله فارسی  فصل 3 سریال خدمتکار Servant از سایت تاینی موویزدانلود سریال خدمتکار Servant با کیفیت 1080p & 720p & 480pقسمت آخر 10 از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت  

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فصل سوم سریال خدمتکار Servant 2022
خلاصه داستان :

دانلود دوبله فارسی  فصل 3 سریال خدمتکار Servant از سایت تاینی موویز
دانلود سریال خدمتکار Servant با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت آخر 10 از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت

 

درباره سریال:

سریال خدمتکار به انگلیسی (Servant) یک سریال تلویزیونی روانشناختی آمریکایی است که توسط تونی باگالوپ ساخته شده و در کنار ام نایت شیامالان، که به عنوان مجری برنامه اجرا می‌شود، تولید شده است. این سریال در مورد دوروتی و شان ترنر، یک زوج فیلادلفیا است که دختری به نام لیان گریسون را استخدام می‌کنند تا پرستار بچه‌ی نوزادشان جریکو، عروسکی دوباره متولد شده باشد. ورود Leanne اتفاقات عجیب و ترسناکی را برای این زوج به همراه دارد.

در این سریال لورن امبروز، توبی کبل، نل تایگر فری و روپرت گرینت به عنوان چهار شخصیت اصلی بازی می کنند. این سریال برای Apple TV+ تولید شده و در 28 نوامبر 2019 عرضه شد. این سریال با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شده است. قبل از پخش، اپل سریال Servant را برای فصل دوم تمدید کرد که در 15 ژانویه 2021 پخش شد. در دسامبر 2020، قبل از پخش فصل دوم، سریال برای فصل سوم تمدید شد. فصل سوم در 21 ژانویه 2022 پخش شد. در دسامبر 2021، قبل از پخش فصل سوم، سریال برای فصل چهارم و پایانی ده قسمتی تمدید شد.
یک زوج ثروتمند فیلادلفیا به نام دوروتی و شان ترنر پس از مرگ پسر سیزده هفته ای خود جریکو دچار شکستگی در ازدواج خود می شوند. پس از اینکه دوروتی یک وقفه کامل روانی را تجربه کرد، این زوج با استفاده از یک عروسک تازه متولد شده، تحت شی درمانی گذرا قرار می گیرند. عروسکی که دوروتی معتقد است فرزند واقعی اوست، تنها چیزی بود که او را از حالت کاتاتونیک پس از مرگ جریکو بیرون آورد. شش هفته پس از مرگ او، آنها یک دایه جوان به نام لیان گریسون را استخدام کردند تا به آنجا نقل مکان کند و از جریکو، عروسک تازه متولد شده مراقبت کند و خانه آنها را به روی “نیروی مرموز” باز کند. در حالی که شان به تنهایی با غم و اندوه کنار می آید، عمیقاً به لیان مشکوک می شود. نسخه زبان اصلی سانسور شده این سریال تماشایی و جذاب را با لینک مستقیم نیم بها و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت تاینی موویز دانلود کنید.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 435

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان