دانلود فیلم شکار The Hunt 2012

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم شکار The Hunt 2012

دانلود رایگان فیلم سینمایی شکار با زیرنویس فارسی The Hunt 2012 BluRayفیلم خارجی شکار ۲۰۱۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p   درباره فیلم: فیلم سینمایی شکار (دانمارکی: Jagten

دانلود رایگان فیلم سینمایی شکار با زیرنویس فارسی The Hunt 2012 BluRayفیلم خارجی شکار ۲۰۱۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p   درباره فیلم: فیلم سینمایی شکار (دانمارکی: Jagten

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم شکار The Hunt 2012
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم سینمایی شکار با زیرنویس فارسی The Hunt 2012 BluRay
فیلم خارجی شکار ۲۰۱۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

 

درباره فیلم:

فیلم سینمایی شکار (دانمارکی: Jagten) یک فیلم درام دانمارکی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی توماس وینتربرگ و با بازی مدز میکلسن است. داستان در یک روستای کوچک دانمارکی در حوالی کریسمس اتفاق می‌افتد و مردی را دنبال می‌کند که پس از متهم شدن نادرست به سوء استفاده جنسی از یک کودک در کلاس مهدکودک، هدف هیستری دسته جمعی قرار می‌گیرد.

این فیلم در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن شرکت کرد، جایی که میکلسن جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی خود دریافت کرد و همچنین در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2012 در میان جشنواره های فیلم به نمایش درآمد. این فیلم برنده جایزه فیلم شورای شمال اروپا در سال 2013 و یکی از نامزدهای بهترین فیلم خارجی زبان در هفتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب بود. این ورودی دانمارکی برای بخش بهترین فیلم خارجی در هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار بود و به عنوان یکی از پنج نامزد نهایی انتخاب شد.
لوکاس عضو یک جامعه روستایی دانمارکی است. او دلتنگ پسر نوجوانش، مارکوس است، که بیشتر با همسر سابقش زندگی می کند، اما با بچه های خردسال در مهدکودک محلی که از زمان تعطیل شدن مدرسه ای که در آن تدریس می کرد، به خوبی کنار می آید. وقتی مارکوس می‌گوید که می‌خواهد با لوکاس زندگی کند و لوکاس شروع به قرار ملاقات با نادجا، همکارش می‌کند، به نظر می‌رسد که ثروت او در حال افزایش است.

کلارا که دختر بهترین دوست لوکاس، تئو، و همچنین دانش آموز مهدکودک لوکاس است، زمانی که پدر و مادرش دعوا می کنند، تمایل دارد خودش سرگردان باشد و لوکاس گاهی اوقات وقتی تنها است با او اتفاق می افتد و به او کمک می کند. او بیرون او با بیزاری او از پا گذاشتن روی شکاف کنار می‌آید و می‌گوید که می‌تواند سگش را هر زمان که بخواهد راه برود، و با گذشت زمان، کلارا به لوکاس علاقه پیدا می‌کند. وقتی دهان او را می بوسد و یک هدیه کوچک به او می دهد، به آرامی او را رد می کند و او مضطرب می شود. کلارا با استفاده از جزئیات یک تصویر مستهجن که توسط یکی از دوستان برادر بزرگترش به او نشان داده شده است، نظراتی را بیان می کند که گرته، مدیر مهدکودک، معتقد است که لوکاس خود را در معرض او قرار داده است. گرته یکی از آشنایان خود را برای مصاحبه با کلارا دعوت می کند و پس از تکان دادن سر کلارا در پاسخ به سوالات اصلی مرد، گرته که باور نمی کند کودکان در مورد چنین چیزهایی دروغ می گویند، به مقامات هشدار می دهد و به والدین کودکانی که در مهدکودک می روند، اطلاع می دهد. کلارا بعداً با داستان اولیه خود مخالفت می کند، اما بزرگسالان این را ناشی از انکار آنچه برای او اتفاق افتاده می دانند.

https://www.tiny4moviez.top/1835/the-hunt-2012

توضیحات / دانلود گزارش کد : 94

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان