دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020

دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با زیرنویس فارسی از سایت تاینی موویزفیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم:فیلم

دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با زیرنویس فارسی از سایت تاینی موویزفیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم:فیلم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020
خلاصه داستان :

دانلود فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با زیرنویس فارسی از سایت تاینی موویز
فیلم راه های نرفته The Roads Not Taken 2020 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم راه های نرفته به انگلیسی (The Roads Not Taken) یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی سالی پاتر است. خاویر باردم، ال فانینگ، سلما هایک و لورا لینی بازیگران این فیلم هستند.

The Roads Not Taken اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین در 26 فوریه 2020 داشت و در 13 مارس 2020 توسط خیابان بلیکر اکران شد. او از طریق سه روایت مختلف از زندگی لئو روایت می‌شود که همگی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا داستان فیلم را شکل دهند. خلاصه طرح زیر بر اساس مکان به جای روایت غیرخطی ارائه شده روی صفحه نمایش داده شده است.
لئو در رختخواب دراز می کشد و از زنگ تلفن و صدای زنگ در غافل است. دخترش، مولی، به زودی از راه می رسد و از او می پرسد که چرا تلفن یا در را پاسخ نمی دهد. لئو در حالی که مراقب او، زنیا، شروع به جارو کشیدن می کند، با خود غر می زند. به دلیل زوال عقل، او تلاش می کند تا بر روی آماده شدن برای قرارهای پزشکی خود متمرکز بماند.

لئو و مولی در نهایت از آپارتمان خارج شده و وارد تاکسی می شوند. با رفتن به دندانپزشک، دستورات دندانپزشک را رعایت نمی کند و خودش ادرار می کند. مولی پس از تعویض لباس، پدرش را سوار تاکسی دیگری می‌کند تا لئو گیج شود و از در مسافر بیرون بیاید و به سرش ضربه بزند. راننده تاکسی با آمبولانس تماس می گیرد و لئو به اورژانس منتقل می شود. مادر مولی، ریتا، از راه می رسد و شوهر سابقش را به خاطر رفتارش تنبیه می کند. مولی با ریتا و پزشک معالج لئو بحث می کند در حالی که لئو به سگ مرده خود، نستور، ثابت می کند.

پس از مرخص شدن، مولی لئو را به کاستکو می برد، جایی که او ناپدید می شود زیرا او یک تماس تلفنی مهم از رئیس خود می گیرد. بعداً، او یک لئو هق هق می‌بیند که سگی را که فکر می‌کند نستور است محکم در آغوش گرفته است. سپس زنی با امنیت تماس می گیرد و لئو را به تلاش برای دزدیدن سگش متهم می کند، او بعداً به او توهین های نژادپرستانه می کند زیرا توسط نیروهای امنیتی به زمین برخورد می شود. پس از اینکه مولی وضعیت پزشکی خود را توضیح داد، نگهبانان اجازه دادند لئو برود.

مولی لئو را نزد اپتومتریست می برد، جایی که او دوباره دستورالعمل ها را دنبال نمی کند. در بیرون، مولی از رئیسش تماسی دریافت می کند که می گوید پروژه او به شخص دیگری داده شده است. او به پدرش می گوید که دیگر نمی تواند تظاهر کند. بعداً همان شب، لئو از آپارتمانش بیرون می‌رود و در حالی که مولی دیوانه‌وار به دنبال او می‌گردد، پابرهنه در خیابان‌ها پرسه می‌زند. او در نهایت توسط دو راننده تاکسی نجات می یابد. نسخه زبان اصلی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت تاینی موویز دانلود کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 429

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان