دانلود فیلم جوکر Joker 2019

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم جوکر Joker 2019

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 BluRayفیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم: جوکر (به انگلیسی: Joker) یک فیلم هیجان‌انگیز روان&zwn

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 BluRayفیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت 1080p & 720p & 480p درباره فیلم: جوکر (به انگلیسی: Joker) یک فیلم هیجان‌انگیز روان&zwn

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم جوکر Joker 2019
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 BluRay
فیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:

جوکر (به انگلیسی: Joker) یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تاد فیلیپس است که فیلمنامه آن را با اسکات سیلور نوشته است. این فیلم که بر اساس شخصیت‌های دی سی کامیکس ساخته شده است، واکین فینیکس در نقش جوکر بازی می‌کند و یک داستان احتمالی برای این شخصیت ارائه می‌کند. داستان آن در سال 1981 روایت می شود، آرتور فلک، دلقک شکست خورده و کمدین مشتاقی که به جنون و نیهیلیسم می رسد، الهام بخش یک انقلاب ضد فرهنگی خشونت آمیز علیه ثروتمندان در شهر در حال زوال و ویران شده گاتهام است. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، برت کالن، گلن فلشلر، بیل کمپ، شی ویگام و مارک مارون در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

فیلیپس جوکر را در سال 2016 تصور کرد و فیلمنامه را با سیلور در طول سال 2017 نوشت. این دو از مطالعات شخصیتی دهه 1970 و فیلم‌های مارتین اسکورسیزی (مخصوصاً راننده تاکسی و سلطان کمدی) الهام گرفتند که در ابتدا به عنوان تهیه‌کننده به پروژه پیوسته بود. این فیلم به راحتی از عناصر داستانی Batman: The Killing Joke (1988) اقتباس می کند، اما فیلیپس و سیلور در غیر این صورت به دنبال الهام گرفتن از کمیک های خاصی نبودند. فونیکس در فوریه 2018 پیوست شد و در ژوئیه همان سال انتخاب شد، در حالی که اکثر بازیگران تا آگوست امضا کردند. عکاسی اصلی از سپتامبر تا دسامبر 2018 در شهر نیویورک، جرسی سیتی و نیوآرک انجام شد. جوکر اولین فیلم زنده تئاتر بتمن است که رتبه R را از انجمن تصاویر متحرک دریافت کرده است.

جوکر اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در 31 آگوست 2019 داشت که در آنجا برنده شیر طلایی شد و در 4 اکتبر 2019 در ایالات متحده اکران شد. در حالی که اجرای فینیکس، کارگردانی، سبک بصری، تدوین، موسیقی و فیلمبرداری مورد ستایش قرار گرفتند، لحن تاریک، به تصویر کشیدن بیماری روانی، و مدیریت خشونت، نظرات را تقسیم کرد و نگرانی هایی را در مورد خشونت واقعی زندگی ایجاد کرد. با وجود این، جوکر باکس آفیس موفقیت آمیز بود و رکوردهایی را برای اکران اکتبر به ثبت رساند. این فیلم بیش از 1 میلیارد دلار فروخت که اولین فیلم با رتبه R بود و ششمین فیلم پرفروش سال 2019 در طول اکران خود در سینما شد. این فیلم همچنین جوایز متعددی دریافت کرد. در نود و دومین جوایز اسکار، این فیلم ۱۱ نامزدی پیشرو از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خود اختصاص داد و برنده بهترین بازیگر مرد برای ققنوس و بهترین موسیقی متن اصلی برای هیلدور گونداتیر شد.

https://www.tiny4moviez.top/1899/joker-2019

توضیحات / دانلود گزارش کد : 119

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان