دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی - 60

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی - 60

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی با لینک مستقیم

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی با لینک مستقیم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم ستاره لارا Laura’s Star 2021
خلاصه داستان :

دانلود فیلم سینمایی ستاره لارا با زیرنویس فارسی Laura’s Star 2021
فیلم ستاره لارا ۲۰۲۱ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی ستاره لارا یا لاراز استار (Laura’s Star) با عنوان اصلی (Lauras Stern) یک فیلم خانوادگی، ماجراجویی و فانتزی محصول سال 2021 کشور آلمان به کارگردانی جویا توم (Joya Thome) است که توسط سه کمپانی Warner Bros Film Productions Germany و Rothkirch Cartoon Film و Westside Filmproduktion GmbH تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز پیت دی رایکر، رولف گیسن، الکساندر لیندنر، مایکل مادل، برت شریکل و کلودیا سیبل براساس کتابی به همین نام نوشته کلاوس بامگارت، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون نیکلاس بودو، جوزپه بونویسوتو، لوئیز هیر، میشل یوهان کخ، امیلیا کوالسکی، جوناس می، فلیکس نول، لودویگ ترپته و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که لایو اکشن انیمیشنی به نام ستاره لارا محصول سال 2004 میلادی محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 9 دسامبر سال 2021 میلادی توسط کمپانی Warner Bros. Pictures Germany در سینماهای کشور آلمان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 1.1 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند، سپس در آمریکا، انگلستان، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم ستاره لارا پس از اکران بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت کرد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، وجود سکانس‌های جذاب، داستان فانتزی، جلوه‌های ویژه، فیلمنامه و نحوه فیلمبرداری را ستودند؛ فیلم ستاره لارا درباره دختری به نام لارا است که همراه با خانواده خود به خانه‌ای جدید در شهری جدید نقل مکان کرده اما از اینکه در این شهر هیچ دوستی ندارد ناراحت است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 133
دانلود سریال هیلو Halo 2022
خلاصه داستان :

دانلود سریال هیلو با زیرنویس فارسی Halo TV Series 2022 WEB-DL
سریال هیلو ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p
قسمت 09 (پایانی) از فصل اول سریال هیلو قرار گرفت.

درباره سریال:
سریال هیلو (Halo) سریالی اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی هیجان انگیز و جنگی محصول کشور آمریکا است که توسط استیون کین و کایل کیلن ساخته شده است. این سریال از سرویس استریم +Paramount در 24 مارچ 2022 منتشر شد. در این سریال پابلو شرایبر از خدایان آمریکایی به عنوان مرد پشت کلاه ایمنی نمادین انتخاب می شود و ناتاشا مک الهون در نقش دکتر کاترین الیزابت هالسی بازیگر کورتانا، جن تیلور، چارلی مورفی، شبانه اعظمی، بوکیم وودبین، یرین ها، الیو گری و کیت کندی بازی کرده اند. داستان این مجموعه درباره پیشرفته‌ترین سرباز و مبارز زمین در قرن ۲۶ میلادی است که تنها امید بشریت در مقابل اتحاد بیگانگان محسوب می‌شود. با اینکه رویکرد سازنده‌ها در سریال Halo به‌صورت کامل مشخص نیست، اما ظاهرا بازی‌های این مجموعه‌ به‌عنوان منبع اقتباس آن در نظر گرفته نشده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 132
دانلود فیلم دره مرگ Death Valley 2021
خلاصه داستان :

دانلود فیلم ترسناک دره مرگ با زیرنویس فارسی Death Valley 2021 WEB-DL
فیلم سینمایی دره مرگ ۲۰۲۱ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی دره مرگ یا دف ولی (Death Valley) یک فیلم اکشن، ترسناک و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور کانادا به کارگردانی متیو نینابر است که توسط سه کمپانی Black Fawn Films و Breakthrough Entertainment و High Rise Studio تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو نینابر به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر، مت داسیو، دن سیسوانتو، جیکوب فورتین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 9 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Breakthrough Entertainment در کشور کانادا و توسط Epic Pictures و Shudder در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید این فیلم پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، جلوه‌های ویژه، موسیقی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را ستودند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 131
دانلود فیلم آنچارتد Uncharted 2022
خلاصه داستان :

دانلود فیلم اکشن آنچارتد با دوبله فارسی Uncharted 2022 BluRay
فیلم سینمایی آنچارتد ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی آنچارتد یا سرزمین‌های ناشناخته (Uncharted) که با عنوان (Uncharted: Drake’s Fortune) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن و ماجراجویی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی روبن فلیشر است که توسط سه کمپانی Columbia Pictures و Atlas Entertainment و Arad Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز راف لی جودکینز، آرت مارکوم و مت هالووی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل، آنتونیو باندراس، سارا پتریک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 فوریه سال 2022 میلادی توسط کمپانی Columbia Pictures Corporation در سینماهای کشور انگلستان اکران می‌شود سپس در 18 فوریه نیز توسط Columbia Pictures در سینماهای ایالات متحده آمریکا نمایش داده خواهد شد؛ جالب است بدانید فیلم آنچارتد براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام محصول کمپانی ناتی داگ ساخته شده‌ است؛ این فیلم در سال 2008 وارد مرحله ساخت شد و سپس آوی آراد، اعلام کرد که به عنوان تهیه‌کننده با سونی پیکچرز برای ساخت اقتباسی سینمایی از سری بازی‌های ویدیویی همکاری خواهد کرد؛ اما پس از مدتی فیلم وارد یک پروسه ساخت پیچیده شد و کارگردانان، نویسندگان و بازیگران مختلفی در دوره‌های متفاوت به آن پیوستند؛ چندین فیلمساز از جمله دیوید او. راسل، نیل برگر، ست گوردون، شاون لوی و تراویس نایت در ابتدا برای کارگردانی این پروژه قرارداد امضا کردند و همچنین قرار شد که مارک والبرگ نقش نیتن دریک را بازی کند؛ اما در نهایت تام هالند در می سال 2017 برای ایفای این نقش انتخاب شد و مراحل تصویربرداری اصلی از مارس سال 2020 آغاز گردید و تا اکتبر سال بعد نیز ادامه پیدا کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 130
دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز Peaky Blinders 2022
خلاصه داستان :

دانلود فصل ششم سریال نقابداران Peaky Blinders S06 TV Series 2022
سریال پیکی بلایندرز فصل 6 با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت 06 از فصل ششم با دوبله فارسی قرار گرفت

 

درباره سریال:

سریال (Peaky Blinders) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی بریتانیایی است که توسط استیون نایت ساخته شده است. داستان این فیلم در بیرمنگام انگلستان می گذرد و به دنبال سوء استفاده های گروه جنایتکار پیکی بلایندرز در عواقب مستقیم جنگ جهانی اول است. این باند خیالی بر اساس یک باند واقعی جوانان شهری به همین نام است که از دهه 1880 تا 1910 در شهر فعال بودند.

گروهی از بازیگران به رهبری کیلیان مورفی با بازی در نقش تامی شلبی، هلن مک‌کروری در نقش الیزابت “پولی” گری، پل اندرسون در نقش آرتور شلبی و جو کول در نقش جان شلبی، اعضای ارشد باند، حضور دارند. تام هاردی، سم نیل، آنابل والیس، آیدو گلدبرگ، شارلوت رایلی، پدی کانسیدین، آدرین برودی، آیدان گیلن، آنیا تیلور جوی، سام کلافلین، جیمز فرچویل و استفن گراهام نقش‌های تکراری دارند. اولین بار در 12 سپتامبر 2013، پخش تلویزیونی از BBC Two تا سری چهارم (با تکرار در BBC Four)، سپس برای سری پنجم و ششم به BBC One منتقل شد.

سری پنجم در 25 آگوست 2019 در BBC One پخش شد و در 22 سپتامبر 2019 به پایان رسید. نتفلیکس، تحت قراردادی با شرکت Weinstein و Endemol، حقوق انتشار نمایش را در ایالات متحده و سراسر جهان به دست آورد. در ژانویه 2021، اعلام شد که سری ششم آخرین و به دنبال آن یک فیلم اسپین آف خواهد بود. سری ششم از 27 فوریه 2022 تا 3 آوریل 2022 در بریتانیا پخش شد و نتفلیکس در سراسر جهان در اواخر سال منتشر شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 129
دانلود فیلم Everything Everywhere All at Once
خلاصه داستان :

دانلود فیلم همه چیز همه جا به یکباره با زیرنویس فارسی Everything Everywhere All at Once 2022

فیلم همه چیز همه جا به یکباره با کیفیت بالا 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:

فیلم سینمایی همه چیز همه جا همه به یکباره (به انگلیسی: Everything Everywhere All In Once) یک فیلم کمدی-درام پوچ‌گرایانه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی دن کوان و دانیل شاینرت (که در مجموع با نام «دانیلز» شناخته می‌شوند) است. در این فیلم میشل یو، استفانی هسو، که هوی کوان، جنی اسلیت، هری شوم جونیور، جیمز هانگ و جیمی لی کرتیس به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه داستان یک زن چینی-آمریکایی (یئو) است که توسط سرویس درآمد داخلی حسابرسی می شود و متوجه می شود که باید با نسخه های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند تا از یک موجود قدرتمند از تخریب جهان چندگانه جلوگیری کند. این فیلم به عنوان “چرخش هرج و مرج ژانر” توصیف شده است و دارای عناصر کمدی سیاه، علمی تخیلی، فیلم های فانتزی، فیلم های هنرهای رزمی و انیمیشن است.

کوان و شاینرت در سال 2010 درباره مفهوم چندجهانی تحقیق کردند و از اوایل سال 2016 شروع به نوشتن فیلمنامه کردند. در ابتدا برای جکی چان نوشته شده بود، نقش اصلی بعداً بازسازی شد و به Yeoh پیشنهاد شد. عکاسی اصلی در ژانویه 2020 آغاز شد و در ماه مارس قبل از شروع همه‌گیری COVID-19 در ایالات متحده به پایان رسید. این فیلم شامل موسیقی ساخته شده توسط سون لوکس، از جمله همکاری با نوازندگان Mitski، David Byrne، و André 3000 است.

همه چیز همه جا همه به یکبار در South by Southwest در 11 مارس 2022 به نمایش درآمد و اکران محدودی را در ایالات متحده در 25 مارس 2022 آغاز کرد، قبل از اکران گسترده در 8 آوریل 2022 توسط A24. بیش از 52 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است. این فیلم مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و تخیل، کارگردانی، بازی بازیگران (به ویژه Yeoh و Quan) و رفتار دلسوزانه آن با موضوعاتی مانند اگزیستانسیالیسم و ​​نیهیلیسم را تحسین کردند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 128
دانلود انیمیشن قرمز شدن Turning Red 2022
خلاصه داستان :

دانلود رایگان انیمیشن قرمز شدن با دوبله فارسی Turning Red 2022 WEB-DL
کارتون ترنینگ رد ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 4K & 1080p & 720p & 480p

داستان این فیلم در سال 2002 در تورنتو، انتاریو اتفاق می‌افتد، میلین «می» لی، یک دانش‌آموز 13 ساله چینی-کانادایی را دنبال می‌کند که به دلیل یک نفرین ارثی، وقتی هر احساس شدیدی را تجربه می‌کند، به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می‌شود. این فیلم با الهام از تجربیات شی که در تورنتو بزرگ شد، در سال 2018 پس از عرضه آن به پیکسار در اکتبر 2017، شروع به ساخت کرد. این اولین فیلم پیکسار است که صرفا توسط یک زن کارگردانی شده است و دومین فیلمی است که یک شخصیت اصلی آسیایی را به نمایش می گذارد
توضیحات / دانلود گزارش کد : 127
دانلود فیلم جوجه کشی Hatching 2022
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم ترسناک جوجه کشی با زیرنویس فارسی Hatching 2022
فیلم جوجه کشی ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی جوجه کشی یا هچینگ (Hatching) با عنوان اصلی (Pahanhautoja) یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشورهای فنلاند و سوئد به کارگردانی هانا برگهولم است که توسط سه کمپانی Silva Mysterium Oy و Hobab و Umedia تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز هانا برگهولم و ایلیا راوتسی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون سیری سولالینا، سوفیا هیکیلا، جانی ولانن، رینو نوردین، اویوا اولیلا، آیدا ماتتنن، سایجا لنتونن، استلا لپیکورپی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم جوجه کشی اولین بار در تاریخ 22 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 4 مارس توسط Nordisk Film در سینماهای کشور فنلاند اکران شد و در نهایت در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم جوجه کشی پس از اکران بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد به طوری که برای نحوه کارگردانی، بازی‌ها، فضاسازی‌، جلوه‌های ویژه، فیلمنامه و همچنین داستان معمایی و ترسناک تحسین گردید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی Cleveland International Film Festival و Miami Film Festival موفق شد نامزد دریافت دو جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم سینمایی و بهترین کارگردانی شود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 126
دانلود سریال پاریس پلیس Paris Police 1900
خلاصه داستان :

دانلود سریال پاریس پلیس 1900 با زیرنویس فارسی Paris Police 1900 2021
پاریس پلیس ۱۹۰۰ محصول ۲۰۲۱ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره سریال:
سریال پاریس پلیس ۱۹۰۰ (Paris Police 1900) یک مجموعه جنایی، درام، تاریخی و معمایی محصول کشور فرانسه به کارگردانی مشترک ژولین دسپو، فردریک بالکجیان و فابیان نوری است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2021 میلادی توسط کمپانی Tetra Media Fiction تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز بنیامین آدام، آلن آیرولز، فابیان نوری و تیبو والتوکس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرمی لاهرت، اولین بروشو، ثیباد اورارد، مارک باربه، اوژنی درواند، پاتریک داسومسائو، الکساندر تروکی، اوبرت دلارت، آن بنویت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال که براساس داستان‌های واقعی و همچنین شخصیت‌های تاریخی ساخته شده است، اولین بار از تاریخ 8 فوریه تا 1 مارس سال 2021 میلادی از شبکه +Canal در کشور فرانسه و شبکه BBC Four در کشور انگلستان پخش شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی نیز منتشر گردید؛ در سریال پاریس پلیس 1900 خواهید دید پس از مرگ ناگهانی رئیس جمهور، فلیکس فاور و افزایش هرج و مرج در شهر، رئیس پلیس که برای بازگرداندن نظم از دوران بازنشستگی فراخوانده می‌شود، با یک پلیس فاسد، یک کارآگاه جوان جاه‌طلب و زنی که به عنوان جاسوس فعالیت می‌کند، روبرو می‌شود؛ این مجموعه یک درام خشن، تلخ و گیرا می‌باشد که توسط نویسنده کتاب‌های مصور فابیان نوری خلق شده است؛ جالب است بدانید این مجموعه عموما نقدهای متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت کرد اما اغلب برای اجراها، کارگردانی، فضاسازی‌ها، طراحی لباس، چهره‌پردازی‌ها و همچنین فیلمنامه مورد تحسین قرار گرفت.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 125

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان