دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی - 63

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی

http://tinymov.rozblog.com/

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی - 63

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی با لینک مستقیم

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی دوبله و زبان اصلی با لینک مستقیم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم کاپیتان نوا Captain Nova 2021
خلاصه داستان :

دانلود فیلم تخیلی کاپیتان نوا با دوبله فارسی Captain Nova 2021 WEB-DL
فیلم سینمایی کاپیتان نوا ۲۰۲۱ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی کاپیتان نوا (Captain Nova) یک فیلم ماجراجویی، خانوادگی و علمی تخیلی محصول سال 2021 کشور هلند به کارگردانی موریس تروبورست است که توسط دو کمپانی Keplerfilm و Vrijzinnig Protestantse Radio Omroep (VPRO) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز موریس تروبورست و لوته تبرز به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون مروان مفتاح، کیکا ون دی ویور، آنیک فایفر، هانا ون لونترن، جوپ ورمولن، برام بلنکستین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 13 اکتبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Cinekid Film Festival در کشور هلند به نمایش درآمد سپس در 1 دسامبر همان سال توسط Gusto entertainment در سینماهای کشور هلند اکران شد و در نهایت نیز توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم کاپیتان نوا پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد اما اغلب آن‌ها اجراها، داستان تخیلی، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری، کارگردانی، جلوه‌های ویژه و همچنین نحوه تدوین و تولید آن را ستایش کردند؛ فیلم کاپیتان نوا پس از حضور در جشنواره‌‌‌ بین‌المللی Cinekid موفق شد برنده 4 جایزه برای بهترین فیلم کودک، بهترین فیلم خانوادگی هلندی، بهترین فیلم و بهترین فیلم هلندی شود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 106
دانلود فیلم پشت خط: فرار به دانکرک Behind the Line: Escape to Dunkirk
خلاصه داستان :

دانلود فیلم پشت خط: فرار به دانکرک Behind the Line: Escape to Dunkirk 2020
فیلم خارجی پشت خط: فرار به دانکرک با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:
فیلم سینمایی پشت خط: فـرار به دانکرک (Behind the Line: Escape to Dunkirk) فیلمی جنگی، اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان به کارگردانی بن مول است که توسط Picture Perfect منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز بن مول برعهده داشته و بازیگرانی چون سام گیتینز، جو ایگن، جنیفر مارتین، جوئل فیلیمور، کریس سیمونز، آنتونیو باستورف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 105
دانلود فیلم سگ تازی با دوبله فارسی Greyhound 2020
خلاصه داستان :

دانلود فیلم سینمایی سگ تازی با دوبله فارسی Greyhound 2020 WEB-DL
فیلم خارجی سگ تازی با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

 

درباره فیلم:

فیلم سینمایی (Greyhound) یک فیلم جنگی آمریکایی محصول 2020 به کارگردانی آرون اشنایدر و با بازی تام هنکس است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است. این فیلم بر اساس رمان سال 1955 The Good Shepherd نوشته سی اس فارستر ساخته شده است و استیون گراهام، راب مورگان و الیزابت شو نیز در آن ایفای نقش کرده اند. این طرح به دنبال یک فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده است که به عنوان فرماندهی یک گروه اسکورت چند ملیتی در حال دفاع از کاروان کشتی تجاری متفقین تحت حمله زیردریایی های آلمانی در اوایل سال 1942 در طول نبرد آتلانتیک، تنها چند ماه پس از ورود رسمی ایالات متحده به جهان است. جنگ دوم.

Greyhound در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده اکران شود، اما در نهایت به دلیل همه‌گیری COVID-19 پس از اینکه قبلاً برای مدت نامحدودی به تعویق افتاد لغو شد. سپس حقوق توزیع به Apple TV+ فروخته شد، که فیلم را به صورت دیجیتالی در 10 ژوئیه 2020 منتشر کرد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از سکانس‌های اکشن و استفاده مؤثر از زمان پخش 90 دقیقه‌ای آن. در نود و سومین دوره جوایز اسکار، این فیلم نامزد بهترین صدا شد. دنباله ای در دست تولید است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 104
دانلود فیلم استخراج با دوبله فارسی Extraction 2020
خلاصه داستان :

دانلود فیلم خارجی استخراج با دوبله فارسی Extraction 2020 WEB-DL
فیلم سینمایی استخراج با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

درباره فیلم:

استخراج یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی سام هارگریو (در اولین کارگردانی بلند خود) و نویسندگی جو روسو است که بر اساس رمان گرافیکی سیوداد نوشته اند پارکس، جو روسو، آنتونی روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن ساخته شده است. بازیگران این فیلم کریس همسورث، رودراکش جایسوال، راندیپ هودا (اولین فیلم بین المللی او)، گلشیفته فراهانی، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر را بازی می کنند. این فیلم در مورد یک مزدور سیاهپوست استرالیایی است که ماموریتش برای نجات پسر ربوده شده یک قاچاقچی هندی در داکا، بنگلادش، زمانی که او را دوبار رد می کنند، به اشتباه می افتد.

نتفلیکس Extraction را در 24 آوریل 2020 منتشر کرد. این فیلم عموماً نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد، آنها اجراها و سکانس‌های اکشن را تحسین کردند اما از داستان انتقاد کردند. این فیلم با 99 میلیون خانواده در چهار هفته اول اکران به پربیننده ترین فیلم اصلی در تاریخ نتفلیکس تبدیل شد. دنباله ای در حال توسعه است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 103
دانلود فیلم خطر نزدیک است Danger Close 2019
خلاصه داستان :

دانلود فیلم خطر نزدیک است با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay
فیلم Danger Close 2019 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

درباره فیلم:

فیلم سینمایی (Danger Close: The Battle of Long Tan) یک فیلم جنگی استرالیایی محصول 2019 است که در مورد نبرد لانگ تان در طول جنگ ویتنام است. کارگردانی آن بر عهده کریو استندرز است و تراویس فیمل در آن نقش آفرینی می کند.
فیلم با حمله خمپاره ای به پایگاه 1 نیروی ویژه استرالیا (1 ATF) در Nui Dat توسط ویت کنگ (VC) و ارتش خلق ویتنام (PAVN) آغاز می شود. در طول حمله، سرگرد هری اسمیت در زیر آتش خونسرد است و به افرادش دستور می‌دهد که بپوشند و بایستند، در حالی که سربازان دیگر آن را جدی نمی‌گیرند، ورق بازی می‌کنند یا آبجو می‌نوشند. پایگاه با آتش ضد باتری حمله را دفع می کند و خدمه خمپاره انداز دشمن را می کشد.

پس از حمله، سرگرد اسمیت داوطلب واحد خود، شرکت دلتا، گردان ششم، هنگ سلطنتی استرالیا (6 RAR) می شود تا کاشت درخت لاستیکی در لانگ تان 2 کیلومتری (1.2 مایلی) را بررسی کند. در عوض، به شرکت براوو دستور داده می شود تا نقاط شلیک خمپاره و جهت عقب نشینی دشمن را مشخص کند. براوو هیچ نیروی دشمنی پیدا نمی کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 102
دانلود سریال از مردگان متحرک بترسید Fear the Walking Dead
خلاصه داستان :

سریال از مردگان متحرک بترسید با زیرنویس فارسی Fear the Walking Dead 2015-2021
از مردگان متحرک بترسید فصل 1 تا 7 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فصل هفتم قسمت 13 اضافه شد

 

درباره سریال:

سریال ترس از مردگان متحرک (به انگلیسی: Fear the Walking Dead) یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسون برای AMC ساخته شده است. این یک اسپین آف برای The Walking Dead است که بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام توسط کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. سه فصل اول به عنوان یک پیش درآمد، تمرکز بر خانواده ای ترکیبی است که شروع آخرالزمان زامبی ها را تجربه می کنند. فصل‌های بعدی همزمان با سریال اصلی اجرا می‌شوند و مورگان جونز (لنی جیمز) از The Walking Dead وارد سریال می‌شود.

این مجموعه شامل گروه بازیگران بزرگی است که در اصل توسط کیم دیکنز در نقش مدیسون کلارک، کلیف کورتیس در نقش تراویس ماناوا، فرانک دیلن در نقش نیک کلارک و آلیشیا دبنام کری در نقش آلیشیا کلارک هدایت می‌شوند. دیگر سریال‌های ثابت شامل کلمن دومینگو، الیزابت رودریگز، مرسدس میسون، گرت دیلاهانت، دانای گارسیا، آستین آملیو، دانیل شارمن، جنا الفمن، دیتون کالی، مگی گریس و روبن بلیدز هستند.

Fear the Walking Dead برای اولین بار در 23 آگوست 2015 پخش شد. فصل هفتم فعلی در 17 اکتبر 2021 پخش شد. اندرو چمبلیس و ایان گلدبرگ از فصل چهارم به عنوان مجریان برنامه حضور دارند و از سه فصل اول جانشین اریکسون شدند. در دسامبر 2021، این سریال برای فصل هشتم تمدید شد. فیلمبرداری سریال که در ابتدا در لس آنجلس جریان داشت، در لس آنجلس، تگزاس، ونکوور، کانادا و مکزیک انجام شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 101
دانلود قسمت 1 اول سریال جادوگر Full HD
خلاصه داستان :

دانلود قسمت اول 1 سریال جادوگر با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay
سریال کمدی جادوگر قسمت ۱ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

درباره سریال:
سریال جادوگر (Sorcerer) سریالی کمدی، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز ایرج محمدی برعهده دارد؛ همچنین نویسندگی این سریال که پیش‌تر با نام «ناجورها» معرفی شده بود، برعهده مریم تاجیک و حمزه صالحی بوده است؛ سید مسعود اطیابی متولد 1 مهر 1343 کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است؛ فیلم کمدی دینامیت محصول سال 1400 به کارگردانی وی، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ایران می‌باشد؛ مسعود اطیابی فارغ التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است؛ وی فعالیت فیلمسازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه‌های جنگ آغاز کرد؛ از دیگر فیلم‌های ساخته او می‌توان به مصائب دوشیزه، خروس جنگی، برج آرام و ماه گرفتگی اشاره کرد؛ جالب است بدانید اطیابی در پاسخ به اینکه چرا دیگر فیلم‌های احتماعی یا غیرکمدی جلوی دوربین نمی‌برد، گفت: «تصمیم دارم چنین کاری کنم اما به اندازه‌ای صف اکران کارهای اجتماعی طولانی است که تولید در این عرصه منطقی نیست؛ درضمن فکر می‌کنم در شرایط موجود تولید فیلم‌های طنز که به مردم شادی و امید می‌دهد نیازی واجب برای سینماست؛ وی درباره پروژه دیگر خود در شبکه نمایش خانگی نیز چنین توضیح داد: سریال «جادوگر» را برای شبکه نمایش خانگی آماده نمایش دارم؛ این مجموعه، کاری 14 قسمتی است که در آن احمد مهرانفر و جواد رضویان بازیگران نقش‌های اصلی هستند»؛ در خلاصه داستان سریال جادوگر آمده است: «قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس، قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی‌یابند که با رمالی می‌توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند؛ با اینکه پلیس آن‌ها را شناسائی کرده اما آن‌ها بخاطر طمع دست از رمالی نمی‌کشند و با کلاهبرداری می‌توانند به مال و منالی برسند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 100
دانلود فصل سوم سریال ساخت ایران قسمت 11
خلاصه داستان :

دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 11 با کیفیت عالی Full HD BluRay
فصل سوم ساخت ایران قسمت یازدهم به کارگردانی بهمن گودرزی

درباره سریال:
ساخت ایران ۳ (Made In Iran 3) اولین سریال‌ بهمن گودرزی در نمایش خانگی به نویسندگی امیر عربی است که تهیه‎کنندگی آن را نیز امیر پروین ‌حسینی برعهده دارد؛ سریال ساخت ایران، از سریال های طنز پرطرفداری است که فصل اول آن به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1390 و دومین فصل آن نیز توسط برزو نیک نژاد در سال 1396 ساخته شد؛ سریال ساخت ایران 3 ساخته بهمن گودرزی در ادامه دو سری پیشین آن تولید شده است؛ مینا وحید چه در سینما و چه تلویزیون تجربیات مختلفی را پشت گذاشته است، او حالا در شبکه نمایش خانگی هم در سریال «ساخت ایران 3» بازی کرده تا مزه حضور در این مدیوم را نیز بچشد؛ مینا وحید می‌گوید اساسا آدم شوخ‌طبعی نیست اما در «ساخت ایران 3» تنها بازیگر زنی است که نقشش کمدی است و این تفاوت و فاصله شخصیتی خودش با مهسا، نقشی که در «ساخت ایران 3» ایفا کرده، حتما لحظات جالبی را رقم زده است که بیننده در طول پخش چندین قسمت از این مجموعه شاهد آن بوده است؛ مینا وحید درباره نحوه همکاری و تجربه حضور خود در این مجموعه می‌گوید: من و آقای مجید گل‌سفیدی، فیلمبردار، در سریال «افرا» با هم همکاری می‌کردیم، ایشان سر سریال «ساخت ایران» آمدند و موقع انتخاب بازیگران من را به این پروژه معرفی کردند؛ البته قبلا قرار بود با آقای بهمن گودرزی، کارگردان این سریال همکاری داشته باشیم که میسر نشد؛ از آنجایی که با آقای گودرزی از قبل آشنایی داشتم به دفترشان آمدم و در جلسه‌ای دوستانه با هم درباره کار صحبت کردیم و در همان جلسه من برای نقش مهسا انتخاب شدم؛ در نهایت از مهر ماه سال گذشته به پروژه پیوستم و البته همان اوایل کرونا گرفتم و نتوانستم کار کنم اما از 15 مهر به ترکیه رفتم و شروع به کار کردم؛ اصلا قرار نبود من کار کمدی بازی کنم و در برنامه کاری‌ام هم نبود که بخواهم چنین تجربه‌ای را به این زودی داشته باشم؛ ولی تیم سازنده این پروژه آنقدر دوست‌داشتنی بود و فیلمنامه و نقش را آنقدر دوست داشتم که پذیرفتم؛ کار کردن با بازیگرانی که در «ساخت ایران» حضور داشتند هم برایم جذاب بود و ارتباطم با کارگردان و تهیه‌کننده خیلی خوب بود و احساس کردم می‌توانم ریسک کنم و بازی در یک کار کمدی را بپذیرم؛ مهسا شخصیتی است که همه ما مشابه او را در زندگی‌مان دیده‌ایم؛ فکر می‌کنم بعضی وقت‌ها بیننده‌ها واقعا از دستش حرص می‌خورند و به قول معروف روی اعصاب است؛ اما این شخصیت برای من به دلیل اینکه باعث شکستن شخصیت‌هایی که تا به حال بازی کردم بود، جذابیت‌های زیادی داشت؛ ضمن اینکه مهسا تنها شخصیت زن کمدی این سریال است و اگر قرار بود جدی بازی کنم دیگر فرقی با خودم یا نقش‌هایی که تا به حال بازی کردم نداشت؛ در شخصیت مهسا حماقتی وجود دارد که به نظرم همین ویژگی با خودش لحظات طنزی را به همراه می‌آورد؛ قسمت 11 سریال ساخت ایران 3 با کیفیت اصلی و لینک قانونی از سایت تاینی موویز قابل دانلود است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 99
دانلود فیلم بازی تقلید The Imitation Game 2014
خلاصه داستان :

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بازی تقلید The Imitation Game 2014
بصورت دو زبانه با لینک مستقیم و سه کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

درباره فیلم:
فیلم سینمایی (The Imitation Game) یک فیلم درام تاریخی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی مورتن تیلدام و نویسندگی گراهام مور است که بر اساس بیوگرافی آلن تورینگ: معمای اندرو هاجز در سال ۱۹۸۳ ساخته شده است. عنوان فیلم به نقل از نام بازی رمزنگاری آلن تورینگ برای پاسخ به سوال «آیا ماشین‌ها می‌توانند فکر کنند؟» را در مقاله اصلی خود «ماشین‌های محاسباتی و هوش» در سال 1950 نقل کرده است. در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش تورینگ بازی می‌کند که پیام‌های اطلاعاتی آلمان را برای دولت بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم رمزگشایی می‌کرد. کایرا نایتلی، متیو گود، روری کینیر، چارلز دنس و مارک استرانگ در نقش های فرعی ظاهر می شوند.

فیلم بازی تقلید در 28 نوامبر 2014 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با بودجه تولید 14 میلیون دلاری بیش از 233 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و پرفروش‌ ترین فیلم مستقل سال 2014 شد. این فیلم در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار هشت نامزدی دریافت کرد. ، برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی، پنج نامزدی در هفتاد و دومین جوایز گلدن گلوب و سه نامزدی در بیست و یکمین جایزه انجمن بازیگران سینما. این فیلم همچنین 9 نامزدی بفتا دریافت کرد و برنده جایزه برگزیده مردم در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شد.

این فیلم به دلیل نمایش نادرست وقایع تاریخی و کم اهمیت جلوه دادن همجنس گرایی تورینگ مورد انتقاد برخی قرار گرفت. با این حال، سازمان حمایت از حقوق مدنی دگرباشان جنسی، کمپین حقوق بشر، از آن به دلیل ارائه میراث تورینگ به مخاطبان گسترده‌تری با رویکرد ظریف و واقع‌بینانه‌اش تقدیر کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 98

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان